hejelsa.blogg.se

Ett inlägg i träningskategorin?!

Kategori: Träning

  • 20 min löpning

Ofta jag orka springa 20 minuter i sträck utan stanna eller ta ett endaste gångsteg!? Så otränad som jag är nu! Dock var dom sista 500 metrarna ganska jobbiga, hela benen var mör, och det kändes mycket i vaderna, som nuförtiden är jättesmala och otränade.
Jag sprang den sträckan jag brukade springa i somras när jag gav mig ut på kortrundor. Sprang den på 15-16min i somras, och nu på 20-21min, tycker det är sjukt grymt gjort av mig! Har ju knappt rört mig sen dess. Bara idrottstimmarna, och spelat innebandy nån gång ibland, typ 1 gång var tredje vecka om man medelsnittar litegrann.

Nu är jag iallafall aspepp på att fortsätta med det här. Så jag har lovat mig själv att börja springa nån gång i veckan i Ljusdal. Och nu har jag skrivit det här, så nu måste jag ju hålla det jag lovat. Hehe :)

Sprang runt som en dåre och leta kläder att springa i. Har i princip hela mitt liv i Ljusdal. Blev såhär tillsist:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: