hejelsa.blogg.se

Du om nån borde förstå att man inte gör såhär mot mig

Kategori: Allmänt

Tjena kompisar!
Idag har vi minsann aggrat och deppat oss igenom skoldagen! Mest aggrat. Det var nära till att både sparkar på folk och att slå sönder saker. Och nu blev det just värre. Jag förstår mig inte riktigt på världen ibland..
Men aja, nu släpper vi det. Jag vet iallafall hur jag ska lösa allt, så de är lugnt :) 

Har just diskat nu iallafall, efter att ha ätit pizza! Vi börjar lägenhetsboendet bra och nyttigt. Hehehe. Kvällen ser lugn och skön ut. Har inga andra planer än att bara stanna hemma och mysa framför TVn med tacochips och guacamole. Känns som att det behövs lite stillhet och lugn tid för att smälta allt som snurrar i mitt huvud just nu.. 




Jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig
jag kan inte skilja på om jag vill va med dig
jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig
jag kan inte skilja på om jag vill skada dig
men du om nån borde förstå
att man inte gör såhär mot mig


Kommentarer


Kommentera inlägget här: