hejelsa.blogg.se

Cereal and ...

Kategori: Allmänt

Här sitter jag, hungrig som få, och försöker bli mätt på töra flingor. Det är det enda jag har liksom.. Har säkert käkat upp typ halv paketet nu, men det är gott!

Hunger är nånting jag lever ganska ständigt med. Så fort jag inte äter är jag hungrig tycker ja. Igårkväll t.ex.. Först poppa vi popcorn föratt vi var godissugen. Sen koka vi makaroner vid 11 - halv 12 föratt vi var hungrig. Och imorse hade vi inge frukost, för vi hann inte handla igår. Så vi blev tvugna att köpa en varsin browni för att vi var huuuungrig!

Jag älskar att äta.

Kom lite senare från skolan idag. Sluta egentligen halv 3, men jag gjorde engelskaprovet jag missa efter skolan. Ångrar mig djupt att jag inte plugga mer. Har i princip inte pluggat nånting alls, bara de vi gjort på lektionerna. Och jag ska ha A.. sure.

Nä nu ska jag försöka dra Cissi ur sängen nu så vi kan handla lite maaaaat! Lite mer flingor först bara.. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: