hejelsa.blogg.se

borta hela dagen lång

Kategori: Allmänt

Har inte varit hemma på hela dagen idag.
Åkte först ner och åt lunch med mina kära ungdomar 12.30. Sen hade vi hyrt hallen och spela innebandy och fotboll där i 2 timmar, sen gick vi tillbaks till kyrkan ingen. Och dansat har jag gjort hela dagen! Rens tog dit deras wii, så "just dance" har stått på praktiskt taget hela tiden. Så svettas har man gjort hela dagen iallafall! Känns som man tappa bra många kilon. Fast jag fyllde upp dom igen med choklad såklart... ;)

Har precis kommit hem nu och är jättetrött. Imorrn blir det tillbakafärd till Ljusdal. Sista veckan på elevhemmet! Den ska vi som sagt göra det bästa av! 

Nä nu ska jag borsta tänderna och sova så jag kommer upp i tid imorrn. Ska leda lovsången på mötet så de blir väl tidig morgon.. 11 möten är jobbig.

GONATT!


UPDATE:
Och förresten! Jakob utmana mig på revange på äppelcidervinäger-drickandet. Pauline var också med där på ett hörn idag. Drack nu ett helt stort glas, och inte särskillt svagt heller! Men grejen var den att efteråt fick ja reda på att båda dom drack saft.. Sjuka idioter. Fast jag spöa Pauline med marginal iallafall! ;) 

Men om ni nånsin funderar på biverkningarna efter ett stort glas vinäger så har ni dom här:
Först svider det i munnen, halsen och mest bakom revbenen. Svedan i mun och hals försvinner ganska snabbt, men bakom revbenen kommer det och går dom närmsta timmarna. Sen får man ont i mitten av magen. Sen går smärtan neråt, och sen uppåt. Vid den punkten så spyr man nog om man är vek, tur att man är viking! :D Men man överlever iallafall, så ni kan ju testa om ni vill :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: