hejelsa.blogg.se

Blev lite hemma..

Kategori: Allmänt

Nämen goddagens. Det blev lite som jag trodde idag. D.Ö.D. Ligger fortfarande i sängen, men måste ta mig upp nu för är både kissnödig och hungrig. Problemet är dock att allting snurrar.. så vi får väl se hur det går.

Jag fick en överraskning imorse iallafall. Vid halv tio nån gång så öppnades dörren och en man kom in och ropade hallå.. Som tur var så var det bara vaktmästarn som kom och gav mig en dörr till mitt rum. Och ett kikhål i dörren, så nu är vår lägenhet komplett Cissi! :) Måste ju kliva upp för att kolla in kikhålet också...

Är jätteputt över att jag missade Janne Schaffer saken idag.. Men, men. Ibland så går det ju inte riktigt som man vill. Gick inte riktigt som jag ville igår när vi spela fotboll heller, ett hårt knä i låret och BAM. Lårkakan är fortfarande kvar, och gå är defenitint inte min starka sida nu. Jag som hade tänkt att springa runt kyrksjön idag efter skolan. Fast det blev ju inge skola heller, så då blir det ju inte nått "efter skolan". 

Hoppas att jag kan gå utan att halta eller snurra kull imorrn. Känns värdelöst å va hemma från skolan när man är helt ensam i en lägenhet..

HA EN BRA DAG!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: