hejelsa.blogg.se

Been there, done that

Kategori: Allmänt

Spenderade hela skoldagen idag uppe på NV. Vart är världen påväg? NV-tröja igår, och hela dan där idag.. Men det var faktiskt så att vi snodde deras datorer. Skrev engelska uppsats hela dagen, och vi kände att vi hellre sitter där är i samhälles datasal.

Uppsatsen ska va om nått engelsktalande land. Och jag väljer Jamaica.. ha-ha. Trevligt, eller? jag orkar inte. Fast trots halsont, huvudvärk och troligtvis en del feber så gick det ganska bra ändå. Tyckte jag skrev typ 300000 ord! Dock var det typ 500-600.. och det ska va över 1000, så vi får väl fortsätta att försöka åstadkomma nå bra imorgon :)

Jag har en jättepinsam sak att berätta.. eller jag kan berätta för mamma såhär. Mamma, den låg i fickan på koftan jag hade x) snälla, dumförklara mig inte! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: