hejelsa.blogg.se

"Bara för att du är bäst, Elsa"

Kategori: Allmänt

Har just kommit hem från en liten övningskörningstur! Körde iväg till min moster i Viksjöfors för att kolla på lite möbler som hon hade som vi kunde få till lägenheten :) 2 jättefina ekhyllor som jag är helt förälskad i! Kommer bli perfekt i vardagsrummet, Cissi!! Fick också med mig 2 tavelramar :)

Bilkörningen va lite rolig, haha. Första gången jag körde med mamma, säger ju en del ;) Hon satt och blåhöll sig i dörren och försökte styra, och förbjöd mig att köra över 50 på 80väg.. gullmamma. Men på hemvägen lät hon mig faktiskt köra 60.. ;)

Nu kom precis Pauline hit för att ha en liten mysig lov-kväll med mig. Och tro det eller ej, men hon har med sig en present till mig!! En inflyttningspresent som hon inte kunna hålla kvar tills vi flyttar. Spännandeee!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: