hejelsa.blogg.se

Är nog lite friskare ändå

Kategori: Allmänt

Godmorgon!

Har just klivit upp ur sängen. Mitt halsont har kommit tillbaka litegrann, och min ena körtel är jättesvullen. Är fortfarande yr i huvet, men inte som igår, men lårkakan verkar vara mirakulöst bättre iallafall! Tror jag ska leta reda på nån gasbinda eller nått och linda hårt, och dra ut på en liten kort promenad. Enligt min åsikt så ska man ut och rasta lårkakan litegrann. (Ordet "lårkaka" låter jätteäckligt.. Ungefär lika äckligt som "körtel", och nu använder jag båda..)

Senare idag ska jag nog dra på mig lite pluggande. Osså har lilla syster skaffat ett till expationspaket till Sims, "I rampljuset", så man måste ju testa det lite också.. Man är ju fd. nörd ändå, svårt å komma ur ;)

Nämen nu ska jag gå på gasbindejakt, ut på prommis och äta lurre innan jag går vidare i livet. Tjarrå!


Oh those summernights.. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: