hejelsa.blogg.se

03:00

Kategori: Allmänt

Och vipps så blev klockan 3!
Det var ju verkligen så, från 01:59 till 03.00, ni har väl inte glömt ställa om klockan? :)

Jag har just kommit hem från en jättetrevlig kväll med mina busvänner. Började med att leka munken på hembygdsgårn. Jag älskar att springa och smyga runt som en liten spionisk iller-spindel! Känslan att sakta smyga närmre och närmre målet, smidigt som en katt (*host*), och tillslut ta språnget och munka lös och få ära och berömmelse av alla stackrare som sitter munkad och hjälplös. Sånt är min grej de, riktigt kul!
Efter det gick vi till kyrkan och vissa käka pizza och sånt, själv gick jag på massagerunda och tillfredsställde många stela axlar. Sen blev det timmar av maffia-lekande. Och då överdriver jag inte, körde aslänge verkligen. Det jobbiga med den leken är att alla alltid misstänker mig, bara för att jag pratar så mycket för att försöka få ut andra så att spelet ska rulla på litegrann. 

Imorgon är det iallafall sista dagen här i byn. Den spenderar vi hos grannen/kusinen Matilda som fyller 14, tårta! <3 Och om jag hinner drar jag ner till ön och kollar på mitt lag när dom spelar lite maaaaaatchis. Känns så skönt att komma hem till en lägenhet sen, och slippa gå upp till elevhemmet. Nu känns det inte ens konstigt att säga "hem" till lägenheten. Det kändes inte lika naturligt med elevhemmet. 

Men nu är det iallafall läggdags som gäller. Sova i sommartid var det ett tag sen man gjorde ändå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: