hejelsa.blogg.se

We're all alone in our universe

Kategori: Allmänt

Det blev ingen choklad för min del igår. Det blev en BBBBBJJJJJJ!!! :D

Ligger i sängen nu och ska sova, jobb imorrn. Saknar Sebastian som en dåre. Helt sick. Fattar inte hur vi klarar av att inte träffas varje dag. I'm gonna reach my breaking point some day soon. Löver er. Kommer inte träffa han förrns onsdag. Tur som bara den att han är värd att vänta på! 

Var till tandregleringen i Gävle idag. Köpte med mig en klänning och en tröja hem. Väl hemma blev jag hungrig, men var inte sugen på nån mat vi hade hemma så drog ner till ICA och köpte nå. Träffade på lite polare där, så såg ingen bättre utväg än att hyra en film å dra med dom hem :) Så kvällen har spenderats framför TVn med Edith, Sanna och Bettan. Agnes och mamma befann sig ockdå där får vi inte glömma.

Klänningen: (+blåblommig 3kvartsärmad topp från gina)


Aja, har inte så mycket annat att säga än att jag ska upp ohyggligt tidigt imorrn och jobba hela dan. Och jag fattar inte hur man kan sakna nån så mycket som jag saknar Sebastian så fort jag inte är med han. Vill va med han hela tiden. Jag måste va kär påriktigt alltså... Puss å gonatt påer! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: