hejelsa.blogg.se

Jobbigt att det blev utkast av inlägget och hälften försvann.. tidsinställt lägger jag nu ut det

Kategori: Allmänt

YO KIDZ!

Igår kom en rejäl förskylning inkl. feber och slog mig i ansiktet. Riktigt surt alltså. Jobbade idag trots halvont, täppt näsa, feber, huvudvärk och var helslut. Ska bara överleva morgondagen, sen blir de chill å sluta vid lunch på torsdag. Då drar jag till Bollnäs och fixar pass, och sen vidare till Sebastian och spenderar midsommar där med han :)

Ett stort plus i mitt liv just nu är att Cissi ska till Ljusdal imorrnkväll, och stannar nån dag. Så nu planerar vi in lite tjejtid därimellan mitt tåg och Sebastian. FY VA KUNG! :D Längesen jag träffa min gullunge nu :)<3


Ohoo va läckert

Kommentarer

  • emma säger:

    vi tre måste ha mysstund nån da å! :D<3

    2012-06-19 | 22:56:57
    Bloggadress: http://forskalle.blogg.se/
  • emma säger:

    vi tre måste ha mysstund nån da å! :D<3

    Svar: jaa de ska vi verkligen ha! :D
    Elsa Jonsson

    2012-06-19 | 22:57:38
    Bloggadress: http://forskalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här: