hejelsa.blogg.se

Seg, jag vet

Kategori: Allmänt

Jo jag har varit ganska seg på bloggning senaste dagarna. Men jag har gjort mycket! Bloggade senast måndag morgon, sen drog jag till Bollnäs och strosa runt med Sebastian, hans mamma och hans mormor. Sen ville Sebben inte åka hem själv så han kidnappa mig. Och igår var Petrus bal plus att vi jolla runt i bollnäs efter det också, och sen drog jag till kyrkan och baka kladdkaka, kladda massa grädde, och umgicks på kvällen. 
Och sen blev det onsdag, och nu bloggar jag ju faktiskt :)

Om ett tag ska vi väg till Käglan och ta lite examensfika, när alla skolavslutningar är slut. Sen ska jag plocka ihop och städa som en dåre på rummet. Sjukt med grejer överallt, så kan man inte ha de! Eller jo, jag kan, men enligt mamma kan jag inte :P


Kanonersparet. Puss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: