hejelsa.blogg.se

Red Riding Hood

Kategori: Allmänt

Om 6 timmar ska jag dra mig upp och ge mig iväg till Elektra för 2 veckors sommarjobb. Eller ja, typ. 10 dagar iallafall, fast blir lite utspritt fram till 3 juli för min del. Men jag ska iallafall upp tidigt, och då är det bäst jag söver typ nu! 

Det kom en del fölk igår på studentfesten iallafall. Dock hade de allra flesta åkt hem när Sebastian kom, men han fick träffa lite släkt iallafall :) Ungdommarna hängde i backen, så efter ett tag hemma drog vi dit, gick till kyrkan därifrån, och åkte sen hem. 
Klev upp runt 11, och stannade hemmavid hela dagen. Fick gäster som var sugen på smörgåstårta på eftermiddan. 

Sebastian åkte hem vid 7, och samtidigt åkte jag, Edith, Sanna och Pauline ner på ICA å köpte götta å hyrde film; Red Riding Hood. Den var lite konstig enligt mig. Kändes liksom väl genomtänkt, men lite för djup för att riktigt hänga med i. Även fast handligen inte kändes som nått som var menat att vara djupt och seriöst. Mer fantasisaga liksom. 
Men den var klart godkänd. Snygga killar och ett bra slut. Där var jag nöjd. Närå, men den va faktiskt skaplig ändå :)

GODNATT KÄRA VÄNNER

Kommentarer


Kommentera inlägget här: