hejelsa.blogg.se

Packning för fulla muggar!

Kategori: Allmänt

Packar gärnet! Flyttar ju hem imorrn över sommaren. Dock har vi lägenheten kvar så vi kan åka hit när vi vill, asbra :) Den stora frågan är vad jag ska ta med, vad jag ska lämna kvar och hur allt ska få plats. De 2 sportväskor jag här är redan fulla, och det är kläder kvar.. Så nu får jag bara lägga på hög tills Petrus kommer med IKEA och Rusta påsar imorrn. 

Äter glass gör jag också. En BJ räcker länge! Måste ju äta upp den innan jag åker hem så den inte smälter på hemvägen. 

Ikväll drar vi väg ett gäng till Kolsvedja berget för att ha en såkallad "Myspysgrillning" som en liten avslutning inför lovet. Efter det kommer Sebastian hem från Danmark och drar med mig hem. Sen imorrn blir det sommarlov! :D

Vilket väder det än är imorrn tänker jag ha min jumpsuit. Hoppas på finväder!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: