hejelsa.blogg.se

I found a beauty

Kategori: Allmänt

Hemma från en riktig toppenkväll med mina underbara vänner! Firade som sagt Edith som fyllt 18. Vi käka tårta, spela fotboll, spela kubb, dunka partymusik och dansa loss ute på gräsmattan, käka chips, skåla gärnet, drog till Julia, spela kort, snacka massa shit och knäppte massa fulkort (snor från ediths blogg sen, meheheh). De va väl vad vi gjorde på ett ungefär.
Började med att glömma mobilen hemma! Tur att pappa skulle ner på byn så han kunna ge mig den. Klarar mig inte länge utan kontakt med min karl ja inte!

Ska snart lägga mig, upp tidigt. Blir att spela piano på kyrkan imorrn, sen ska jag packa upp allt! Kommer ta hela dan... 

Här får ni njuta av ett kort på min stilige prins, kungen själv! (Också var jag ännu kungligare :ppPppPPpppPpp) <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: