hejelsa.blogg.se

Du gör mitt liv perfekt

Kategori:


Jobb jobb å jobb. Det är vad mina dagar består av nu för tiden. Jobbar man 7 till 4 så är ju hela dan borta, för sen är man så slut på kvällen så den går liksom bort.

2 dagar jobb till, sen har jag en ledig dag hos tandregleringen. Åker till Sebastian direkt efter jobbet på onsdan, så får iallafall en liten stund med han, en stund jag behöver. Annars får jag inte träffa han förrns 4e, och då skulle jag dö på riktigt. Dör nästan nu fast jag har varit med han hela helgen. Jag bara måste lägga ut den här bilden så ni får se vad det är jag inte kan leva utan:
The perfect couple. My beautiful prince. Tänk att jag kan vara så lyckligt lottad <3

Kommentarer

  • Katrin säger:

    Du är då likt mamma din du;) (jobba, jobba, jobba försmak av vuxenlivet)

    Svar: jaså är hon jobbig hon? (höhö) ;)
    Elsa Jonsson

    2012-06-25 | 22:09:51

Kommentera inlägget här: