hejelsa.blogg.se

Breaking point upcoming!

Kategori: Allmänt

Sa ju att jag kommer nå min bristningspunkt snart. Försökte övertala Sebastian att komma imorrn istället för på onsdag, dock utan resultat.. :P Jag känner mig som värsta stalkern. Men det är helt sick helt enkelt, jag tänker knappt på annat än att jag vill va med han, På den fronten längtar jag till skolan, då får jag iallafall träffa han varje dag. 
Ni borde tröttna på mitt Sebb-prat hela tiden. Ska försöka trappa ner på det, haha. But still, my blog. Jag bestämmer ;)

Kom ganska nyss hem från kyrkan nu. Är sjuuuukt trött! Imorrn ska jag sova så länge jag bara kan. Kommer säkert vakna 10 och inte kunna somna om.. så typiskt när man äntligen får sova. Jag tänker snart lägga mig iallafall. Funker'nt de häre! GODNATT

Kommentarer

  • emma säger:

    jag tycker ditt sebb-prat är gulligt för ja e så glad att du har hitta nån:D:D

    Svar: haha, va gullig du är :)Jag är också glad att jag hittat nån, som kanske märks ;D
    Elsa Jonsson

    2012-06-30 | 00:23:38
    Bloggadress: http://forskalle.blogg.se

Kommentera inlägget här: