hejelsa.blogg.se

Varför funkar inte sms-bloggning längre?

Kategori: Allmänt

Försökte skicka ett sms-inlägg på bussen, men märkte nu att det inte kom fram, så jag tar inlägget nu istället. Ni får låtsas att det är 21:52.
(Hade en fin bild också, men de funkar inte å koppla telefon till datorn nu heller helt plötsligt. Teknik.)



Påväg hem från Sebastian. En hel veckas jobb framför mig, och jag saknar han som om vi inte skulle träffas på typ ett år även fast det bara är 5 dagar.

Jag fattar inte riktigt. Det är ju helt random att vi hitta varann. En random NV-kille och en random dryg estet som hamnade lite för ofta i NV korridoren, och sen sare klick. Helt random att det blev just vi, och nu kan jag inte tänka mig hur jag nånsin skulle klara mig utan han. Det är sjukt. Trodde aldrig det här skulle hända mig. Trodde aldrig att jag skulle dra till Ljusdal och hitta mannen ni mitt liv. För det är verkligen så det känns.

Trots att vi inte varit tillsammans länge alls, så kan jag helt ärligt säga att jag älskar den killen. Och nått sånt skulle jag aldrig säga om jag inte mena det av hela mitt hjärta.

En stor fet puss till min lilla galning i Föne-skogarna. Jag saknar dig. Längtar till fredag. Puss <3


Kommentarer

  • emma säger:

    sen dom gjorde om blogg.se så går de inte att mobilblogga men dom håller på å ordnar de, läste om de idag för ja blev så irriterad över de höhö;o <3

    Svar: jaså okej. Ja jag blev lite förvirrad när man inte kunna skriva in numret på kontoinställningarna.. :)
    Elsa Jonsson

    2012-07-23 | 01:01:52
    Bloggadress: http://forskalle.blogg.se
  • klara säger:

    Men naaaaaaaw, Gosfis!
    Kom bara ihåg att det är 50% min förtjänst att det blev så braaa :D

    Svar: nee inte 50... :P
    Elsa Jonsson

    2012-07-28 | 00:32:25
    Bloggadress: http://wiidmarken.se

Kommentera inlägget här: