hejelsa.blogg.se

long time no see!

Kategori: Allmänt

Längesen! Men ni vet vad jag har sagt: Inget bloggande = Sebastian. Har varit med han sen i måndags, och är fortfarande, så jag har ju haft anledning att inte skriva faktiskt :)

Fyllt år har jag ju också gjort i dagarna! Igår föratt vara med exakt. Lite kul att födelsedan var den enda dan på hela veckan jag inte hade nått planerat, förutom att Sebastian va hos mig då. Men det blev att vi tog en tripp å träffa farmor och farfar, och sen efter mamma och pappa slutat jobbet fick jag lite presenter, och sen käka vi hamburgare och bara hade en härlig chilldag. 

Imorrn är det Ljusdal som gäller. Grillkväll med ESMK. Mys. Sen åker jag hem igen på söndagförmiddag, och då kommer farmor och farfar och firar mig och Petrus. Sen på måndag blir det jobb igen! 3 veckor på ålderdomshem framför mig. Jag är asnervös, de ni. haha.


Agnes la upp en fin bild i min facebooklogg som grattis. hah.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: