hejelsa.blogg.se

@Ljusdal

Kategori: Allmänt

Hänger i lägenheten en svänga. 
Planerna var grillkväll med ett gäng musikare, men jag var så seg att komma från Sebastian så när jag väl kommit till Ljusdal dröjde det inte länge innan alla drog därifrån. Så istället strosa jag runt lite med Johan, Petra och Love. För nån timme sen köpte jag och Petra med oss lite kebab och drog upp hit till lägenheten. Nu har hon just stuckit, och jag planerar att sova snart.

Imorrn ska jag ta mig upp i tid för att ta 10.10 tåget hem igen. Hoppas det går bra att vakna då även fast jag vakna halv 4 idag, hehe. Man får väl gö vad man kan innan man börjar jobba igen! Försöka ha lite lov iaf :)

Har varit med Sebastian ca 1 vecka i sträck nu, och nästa gång vi träffs är oplanerat. Hur ska jag klara mig? 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: