hejelsa.blogg.se

flashback

Kategori: Flashbacks

Kollade tillbaks i min gamla blogg än en gång. Inlägget jag skrev för exakt 1 år sedan löd såhär:

SMS-inlägg
Vi överlevde cykelturen utomordentligt bra! 
Det blev bara 2 ordentliga stopp, pga att sannas kedja hoppa av en gång, och senare fick jag en sendragsattack. Som det brukar vara alltså :p men räknar vi bort stoppen så tog vi oss dit lite mindre än 2 timmar, grymt bra kämpat tycker ja, det är ju faktiskt över 3 mil. Så nu har vi gott om ömma rumpor och innerlår(typ), och vi känner nu att dom behöver vila en natt till innan vi är redo att ta oss hem igen. Så vi blir här en natt till.

Inte nog med att vi ska cykla hem imorrn, på kvällen så ska jag och edith spela fotboll också, med våra Smyrnavänner :) vi kommer va död på onsdag tror jag nog :) härligt det :) vi hörs imorrn! :D





MINNS NI DEDÄR BRUDAR?! :D Fy vilka roliga dagar det där var! Jag, Sofia, Edith, Sanna, Pauline och Bettan tog våra trogna kärringcyklar (förutom sanna som tog hennes dunderväxlande supercykel) och cyklade 3,3 mil upp till vår stuga mitt i skogen! Skulle vara sjukt kul att göra igen, men frågan är om vi hinner denna sommar.. :(
En hälsning från mamma:
"Elsa är alldeles för kär för att hinna med det denna sommar."

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Det var skitroligt! Sluta va så kär du å så kanske vi hinner!;) hahaa

    Svar: ja de va de!...kan bli lite svårt de ;)
    Elsa Jonsson

    2012-07-12 | 15:47:02

Kommentera inlägget här: