hejelsa.blogg.se

Within just a millisecond

Kategori: Allmänt


Steg för steg lyckas jag fixa bloggen mer och mer.. Tog bort det inlägget som verkade förstöra det hela, och nu är det bara menyn som är ute och flyger där nere nånstans. Men alla inlägg verkar vara på plats! :)

Har ganska nyss kommit hem från kyrkan. Först det årliga årsmötet, mat, förhandlingar, och sen hade vi städningen. Men är man så duktig som vi är på att städa (eller?) så går det på ett kick.
Det verkar bli filmkväll med brudarna ikväll. Perfekt sätt att avsluta sista "fria" kvällen på lovet med! Mina brudar är bäst <3

Nä nu ska jag kolla om jag kan gö nått åt menyn. Om inte så får jag väl återställa hela designen och börja om från början.. Skulle inte det funka så får jag psyk på riktigt och ringer Polia eller nått.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: