hejelsa.blogg.se

When i said it didn't hurt, i lied

Kategori: Allmänt

Här sitter jag och smular ner sängen med flingor. Så kan det gå när man inte har nått annat att äta! Är grymt sugen på iskaffe, med det får ta och vänta tills imorrn det, då ska vi handla minsann. 

Kvällen har spenderats med mestadels Tove, Emma och Rasmus. Sen har vi träffat på Bräcke, Eihland och Kalle också, och Parvel litegrann. Vet att namn säger er jättemycket, iallafall er edsbybor. Men ni får väl fantisera ihop vad det här är för personer eller nånting :P
Klockan börjar verkligen ticka iväg, men är inte särskillt trött, vakna som sagt 1 idag, och då har man ju vänt på dygnet så..
Huvudsaken är att jag ska orka med morgondagen. Själva skoldagen är ganska chill ändå, men ska gå på mattestuga efter skolan. Läre dit om mitt liv ska kunna gå vidare överhuvudtaget.

Nä nu ska jag ställa ifrån mig mina flingor och borsta tänderna. Det är typ bara botten kvar så de är så smuligt å svårt att äta. Men det är verkligen jättegott :) Nästan så man kan äta de istället för chips.


SNOR NÅGRA BILDER AV PAULINE SEN IGÅR, HOPPAS HON INTE BLIR ARG ;D


GODNATT

Kommentarer


Kommentera inlägget här: