hejelsa.blogg.se

Well shake it, shake it, shake it baby now

Kategori: Allmänt

Igår fick vi en ny uppgift på musikprodutionen, vi ska spela in en låt i smågrupper. Valfri låt, så jag, Cissi och Johan kör på Twist And Shout. Idag börja vi komma igång riktigt. Vi har spela igenom låten några gånger och den sitter redan jättebra! Det kommer bli grymt :D
Den stora planen är att också göra en simpel musikvideo till inspelningen med små videoklipp och bilder. Den kommer ju upp på bloggen isåfall såklart :) Vi hoppas på succé nu alltså. Vi är verkligen aspepp allihopa på det här projektet!

Fick reda på att jag klarade natur-provet som jag gjorde innan lovet idag också! Grymt nöjd! Jag älskar att bli godkänd :) Ligger inte allt för långt efter i matten heller, bara lite. Men tror nog vi tänker gå på extramatte efter skolan på måndag. Blir nog bäst så :)

Läre slänga mig in i duschen nu, hörs imören eller nå liknande, TJO!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: