hejelsa.blogg.se

we learn, we go, we learn to go

Kategori: Allmänt

Jag har precis klivit upp.. sad, men yes. Till mitt försvar så la jag mig kvart i 6, så jag har ändå inte sovit mer än 8 timmar. Alldeles lagomt :)
Idag tänkte jag att jag skulle ha en lod-dag, ta en lång promenad och bara superchilla. Men nu på morgonen har mina planer ändrats! Till det bättre. Fick ett sms om att Edith ville komma hit, och det får hon så gärna så :) Om jag känner henne rätt så är hon sugen på att spela plump, lärde dom det igår, så nu kommer det väl va det som gäller ett tag :)
Jag tyckte att det var helt okej att ta bort promenaden ur dagsplaneringen, ska nog ändå spela innebandy ikväll. Så röra på fläsket, det får jag ändå! Men han jag träningsvärk från simningen? Näe. Konstigt? Inte ett dugg :)


Ibland är man sötare än annars. Eller? Att jag ens lägger ut sånna här bilder.. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: