hejelsa.blogg.se

Vet ni vad jag gjort idag?!

Kategori: Allmänt

Jag har kört eeeepa! :D (Det hade jag aldrig skrivit här om jag inte kommit på att jag faktiskt kör lagligt.. :) AM-kort ftw.) Jakob i min klass har en liten skrutt-epa som han skulle skjutsa hem mig i. Heeeela långa vägen till elevhemmet skulle han skjutsa mig, han brukar göra det ibland :) Men somehow så sluta det med att jag körde hit, de va aaaaaaskul :D Läre gö om de igen nån dag :D

Förövrigt har dagen flytit på, kändes som att skoldan va flera dagar lång, men det gick bra ändå. Provet gick sådär.. Var osäker på lite för mycket för att det ska kännas riktigt bra, vet iallafall att jag har ett fel. Men får hoppas att jag har tillräckligt mycke rätt för att få A iallafall.

Nytt schema fick vi å! KUNGSCHEMA om man jämför med de förra! Det senaste vi slutar är 15:10, om man inte räknar med extramatten på måndagar, som vi inte planerar att gå på allt för ofta. Dock är schemat ett bevis på att vi esteter verkligen inte har de chill, kan ju säga att det här schemat är en dröm jämfört med förra terminen. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: