hejelsa.blogg.se

All that still matters, is love ever after

Kategori: Allmänt

Elsa är mitt namn och Ljusdal är var jag befinner mig. Där lever jag ett liv utan smink, smycken, pincett och allt möjligt annat som jag la i neccesären som blev kvar hemma på fotöljen! Nice? Neeee. Less? Jaaa. Onödigt att man ska va så senil ibland, det är ju sjukt.

Idag börjar skolan igen då! Ska ut och äta frukost om några minuter med Cissela. Innebandy ikväll? Ja kanske de. Chill.
Nått jag blev lite frustrerad över är att det är vecka 2 nu.. och inte vecka 3. För v. 3 och 4 är det "prova på"-veckor på Gymmix (där vi tänkte köpa terminskort och börja röra lite på fläsket).. Alltså är de inge sånt den här veckan som jag var inställd på. Men får väl gruva mig tills nästa vecka istället. En sak är säkert.. Att vi ska försöka få oss så redo som möjligt för Beach 2012!!

Såhär ser jag ut på morgonen. Som bilden säger, jag blir bättre och bättre på att dra upp ena ögonbrynet tycker jag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: