hejelsa.blogg.se

It's all about us

Kategori: Allmänt

Har väntat hela dan på å få sätta upp håret! Det har varit elektriskt å jobbigt å överallt hela dan och jag har somehow inte haft nå snoddar på armen.. det har jag alltid.. Men nu är det iallafall uppsatt å skönnt! 

Kom just hem från skolan. Var som sagt på extramatte. Måste säga att det var sjukt behövligt! Hann inte så mycke längre i boken, men lärarn som var där fick mig att förstå en hel del, och berätta hur jag skulle tänka för att det skulle funka, asbra :)

Just nu sitter jag och chillar med en god macka och cappuchino (sista påsen..) Bestämde mig för att äta ett mellanmål och äta mat senare istället, med tanke på att jag är tvungen att gå på affärn själv idag.. Cissi blev hemma, stackars sjuklingen min.

Skulle egentligen kunna skriva 3000 rader till i väntan på att cappuchinon ska bli drickbar, den är koookhet. Men det orkar jag inte, och det tror jag inte ni gör heller :P
Men ett litet collage med dom allra fulaste bilderna på min webcam kan väl funka?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: