hejelsa.blogg.se

Har lika tråkigt som Pauline och härmar henne!

Kategori: Allmänt

Allmänt test 1
Hur bor du: Hemma bor jag i skogen, i Ljusdal bor jag i ungdoms-cell ungefär.
Brukar du komma i tid: Beror på vart :p
Hur lång är du: 171, -0,2 för att vara exakt
Kan du laga mat: Efter recept, och makaroner :)
Vad jobbar du med/pluggar du: Musik :D
Vad har du på dig just nu: Jeansleggings, vitt linne å svart kofta
Har du någon fobi: Nej, jag är inte rädd för nånting :)
Hade du en bra kväll igår: Jaa, skittrevlig :D
Vilket är ditt senaste inköp: mjölk, proviva, bröd, flingor, färdigmat å chiiiips :D
Din favoritdryck på morgonen: Mjölk
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Studiebidraget :)
Har du sovit i din egen säng inatt: Jepp, eller elevhemmets :p
Vad hade du sönder senast: Minns inte, men det händer rätt ofta!
Vem snackade du med senast: Pratar med Pauline nu :)
Varm favoritdricka: Kaffe, ofc
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: Alkoholfri smultrondryck med ciderkaraktär! Eller, alkohol vare ja.. sånt skiter vi i :)
När gjorde du senast något riktigt dumt: igår, glömde gympaskor :S
Saknar du någon just nu: Jaa, Sofia mfl. <3
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Dryga nå extremt, eller gö nå dumt
Någon jag stör mig på: En del
Intressen: Musik å kompisar tar störst del :)
Senaste person du kramade: Tror nog de va Johan i min klass
Senaste person du ringde: Cecilia Ottosson
Senaste person som ringde dig: Emma Nygren
Vad drack du senast: Vatten
Vill du ha barn: Oooja, jag älskar barn :D
Längtar du till din nästa födelsedag: Oja :D
Är du sugen på något nu: Maaaat
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: ibland 0, ibland 5
Använder du hudkräm: Oftast efter jag duschat
Attraheras du av män med skägg: vadå, syns de?
Micro-pop eller poppa själv: Micro-pop, fast de spelar ingen roll, bränner upp huset ändå :P
Brukar du baka: näääj :p
Röstade du i det senaste valet: jag är för liten!
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja helnöjd, förutom att jag inte tränar!
Vilken låt lyssnade du senast på: Taylor Swift - Should've said no
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nepp
Vad tycker du är äckligt: bruna bönor. och fisk
Har du pengar på mobilen: abonemang!


NU DRAR JAG PÅ INNEBANDY!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: