hejelsa.blogg.se

Nyvaken tjej framför tadgentbordet

Kategori: Allmänt



Så kan det gå!
Vid kvart - 20 över 6 nångång somna Cissi här i min säng, efter några minuter tänkte jag att de var lika bra att jag också sov en stund. Sen så vaknar Cissi av att Eric Saade börjar sjunga (haha) och vips så var klockan 8! Blev en rejäl tupplur idag alltså, får se hur trött vi är ikväll :P

Jag sjukskrev mig de 2 första lektionerna idag. Vakna med en extrem huvudvärk (tror du de kan ha nå med att jag inte äter magnesium att göra, mamma?). Tänkte att det skulle bli bättre om jag sov lite till, och kände mig tvungen att gå på matten för att få nått gjort.. Larre blev inte arg för att jag är så långt bak iallafall, jag förklarade ingående för han att det helt enkelt inte går att jobba själv hemma, för man fattar ingenting. Han verka förstående och gav mig förslag på lite NVare som skulle kunna hjälpa mig, haha. Gull-Larre.

Cissela var lite rolig nyss också, medans jag redigera bilden här nedan..:
Elsa - Vad är 64+64
Cissi - 64 pixlar?
Elsa - Jamen vad är de?
Cissi - Äh, jag vet att 64x100=100


Kommentarer


Kommentera inlägget här: