hejelsa.blogg.se

Like the moon causes the tide

Kategori: Allmänt

Tycker att jag lyckades ganska bra med att få upp läsarstatistiken ändå. Idag var det nästan så många besökare som det brukade vara innan när jag hade Devote. Men inte riktigt, men man kan väl inte kräva så mycke på en dag.. :P

Nu har det iallafall blivit dag nr. 2 på det nya året! Och troligtvis så går det bara en grisblink så är det dag 366, och sen börjar ännu ett nytt år! Sen gåre några grisblinkar till, sen dör man.. Tragiskt.
Jag hade tänkt att gå och lägga mig alldeles alldeles strax. Gör det efter jag har publiserat detta fetish inlägg.

Ser ni mitt nya fina hjärta här till höger? Det är meningen att det ska funka att bloggen spars som bokmärke om ni trycker på den, vet dock inte om det funkar.. men ni kan ju testa. Annars så tycker jag att hjärtat är ganska fint ändå, som utsmyckning bara :) Kanske kommer fler sånna gulliga hjärtan, om jag kommer på vad mer man kan ha förnå.. Vi får se :D
Men ni kan ju iallafall trycka på bloglovin-knappen ovanför hjärtat om ni har bloglovin. Jag älskar bloglovin. Perfekt att ha koll på alla sina favoritbloggar med :)

Sitter gamla datan nu, och hittade just till mina gamla webcambilder.. Det är ganska hemskt faktiskt. Men bara för att dra er tillbaka i tiden litegrann så får ni en liten sneakpeak..

Såhär cool var jag för ca 4 år sen, Februari 2008:
Såhär cool var vi för ca 3,5 år sen, Augusti 2008:
Såhär cool var jag för ca 3 år sen, Februari 2009:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: