hejelsa.blogg.se

Sometimes the world goes round and round

Kategori: Allmänt

Äntligen har jag fått naglarna målat! Dom har varit filad och redo i en vecka, och idag small de :) Dock så var det 3000 år sedan jag använde nagellacket jag använde, så de va lite halvtorkat å segt, skitsvårt å måla med. Men man ser att naglarna är lila, och huvudsaken är att dom inte går av lika lätt.
Jag borde skaffa nå hår å nagel-piller, jag borde verkligen det. Naglarna är tunn å mjuk och går av som kvistar, och håret växer typ 1 mm på ett halvår (och jag överdriver faktiskt inte mycket).

Ska snart ta och byta om för att spela innebandy. Kommer säkert ramla ihop på plan, är astrött.. Sov mellan 6 och 8, så jag är ganska borta å slut i skallen. Skulle kunna fortsätta och sova hela natten, men känns som att jag lika gärna kan ta en pause från sovandet nån timme och spela lite innebandy.
Men sen ska jag inte gö nått efter innebandyn iaf! Annatt än att duscha å plugga. Ska sova mycket inatt, storprov imorrn ju! Läre va pigg å klar i huvve direkt på mören! Lycka till.



Osså sitter Pauline och snackar om sommarkläder på msn.. Man blir ju helt till sig. Vill ha sommar nuuuu! Helst nyss. Sommarn är bäst <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: