hejelsa.blogg.se

You wanted to save me, I need you to follow

Kategori: Allmänt

Första gången jag skriver ett inlägg på den här bloggen på gamla tjockisdatan.. Men så kommer det ju bli varje helg framöver :)

Hemma är jag iallafall! Känns hysteriskt bra. Det här har varit en händelserik vecka med mycket skratt och glädje blandat med lite depp-moments. Så nu behöver man vila upp sig en helg och hoppas på att nästa vecka blir ännu mer åt glädjehållet! :)

På tisdag har vi ett major engelska-prov. Asmycket är det. 7-8 kapitel grammatik. Nästan 150 glosor (och då är det t.o.m ett papper som jag inte hittar med fler ord), plus att vi ska veta 10 olika fakta om Australien. Den delen känns gaaanska värdelöst. Tur att provet är i engelska som jag faktiskt är duktig på, och inte i matte eller natur.. Det skulle inte gå ALLS. Men det går förhoppningsvis bra.

Ska snart åka iväg och börja öva till vår nya musikal! Är säker på att det kommer bli grymt, som vanligt. Axel och Josef är grym på att klottra ihop hysteriskt roliga och braa manus, så det här blir nog succé. Skulle gissa på att de blir bättre än julmusikalen :)

Ännu en till händelse idag är att min käre vän Jakob fyller 19år! Grattis Jakob! Jag hoppas du bjuder på tårta nån dag  :D <3


Kommentarer

  • Jakob säger:

    Detta inlägg måste jag missat på min födelsedag!

    meen ! TACK :DD <3

    2012-01-15 | 16:35:07

Kommentera inlägget här: