hejelsa.blogg.se

He taste like you, but sweeter

Kategori: Allmänt



Tillbaks på rummet efter sånglektion. Gick bra idag. Vi alla sångelever har fått samma låt, och har i uppgift att ha vår egen tolkning av låten. Så blir spännande att se hur det blir för alla! Tror iallafall att vi ska spela upp dom om några veckor :)..
.. Jag började med det här inlägg för ganska längesen.. märkte nu att jag höll på skriva xD
För någon minut sen slutade Cissis lektion, så hon läg väl klampa in strax. Skönt, får man äta lite å. 

Onsdagar är ju chilldagar. Sluta vid lunch, så då gick vi till elevhemmet. Jag somna. Sov typ 1,5 timme. Behövde man ju, även fast vi la oss i skaplig tid. Får jag bestämma så blir det en tidig kväll även ikväll. Och det lär jag väl få tänker ja :) 

Nu hör jag nån som slår på dörrn! Mat <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: