hejelsa.blogg.se

There's nothing wrong with who you are

Kategori: Allmänt

Varför är mitt rum kallt och övriga huset varmt..? Jag fryser.

Resten av världen är väg och har tävlingar och lekar på kyrkan. Men jag och Petrus stanna hemma p.g.a övertrackaserade liv. Har ju som sagt ett superköttigt engelskaprov på tisdag som jag måste plugga till, och nästa Lördag så ska vi spela i Söderhamn som vi måste öva, öva å öva till. Plus att vi ska spela imorgon på Mias välkomstmöte också, och det har vi knappt bestämt låt till än. Tur att vi är människor med planeringshuve.. Eller?
Och imorrn ska vi till farmor och farfar och äta efter välkomstmötet, och sen åker jag direkt därifrån till Ljusdal. Så har ingen mer tid alls åt pluggning och övning den här helgen. Så hade inget annat alternativ än att stanna hemma idag. Och jag som tycker tävlingar är så roligt..
Tur att jag tycker att de är roligt att spela också då! Annars hade jag varit arg, om det bara va plugg liksom. 

Låter som att Petrus försöker öva in nån sång till imorrn nu. Så ska kanske plugga lite på dom där 144+X glosorna jag berätta om. SURT.

Här har vi Jakob för 3 år sen! Elias är också med :)
(när jag sitter vid den här datorn så kommer det nog nästan alltid massa gamla bilder, dom är så roliga!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: