hejelsa.blogg.se

The child of your pride, deception

Kategori: Videos

Jag packar.. åh packar å packar. Känns som att jag glömmer hela livet.
En positiv sak är att jag har bestämt att jag ska ta med så lite kläder som möjligt, så nu har jag endast 1 sportväska full med kläder, mindre än hälften än vad jag hade förut. Känns skönt!
Kläderna är än så länge allt jag packat ihop.. men det ska nog funka med resten också.. hehe :)

Jag laddade precis upp en video på min videosida: videofy.me/hejelsa. Och jag kan bara inte låta bli att dela den.. den är så vacker <3


Nä nu så. Packa, packa, packa. Ljusdal om ca 2h!

Kommentarer

  • Julia säger:

    Åh, fin video! Undra vem din kompis är, hehe :D

    2012-01-08 | 17:00:19
  • elsa säger:

    Undrar jag å...? :O ;D

    2012-01-08 | 19:50:34
    Bloggadress: http://hejelsa.devote.se
  • Jakob säger:

    Julia de är ju du ! :DDDDDDD <3

    2012-01-15 | 16:40:14

Kommentera inlägget här: