hejelsa.blogg.se

Shake it up, honey!

Kategori: Allmänt

Jag dör lite. Men samtidigt överlever jag. Ja jag lever faktiskt ganska rejält tycker ja! :D Går runt hela tin och känner att jag vill köra bil! Köra bil, köra bil, köra bil!! Pappa, kör bil med mej :)

Vi tänkte egentligen gå på ett till träningspass idag, men vi sket i det. Så nu har jag och Cissi köpt kladdkaka och glass istället! Vi valde det sudare alternativet! Eller? Tar igen den träningen nån annan dag. Nu är Cissi uppe på benen igen å, så nästa vecka ska vi dra med henne på lite ditt å datt har ja tänkt! 

Imorgon har vi inga vanliga lektioner alls. Alla sångelever i alla klasser har heldag med nån tjej från nånstans som tydligen är duktig och kan saker, så vi kommer väl få lite tips och sånt kan ja tänka mig :) Känns lite spännande faktiskt :)
Nu börjar jag bli riktigt sugen på den där kladdkakan...


Funderade över vad jag skulle slänga upp för bild. Kollade igenom webcam bilderna och kunde inte tveka om att lägga ut den här bara föratt jag verkligen inte förstår hur jag lyckas... Så ful.

CHARMIGT! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: