hejelsa.blogg.se

PSYYYK!! Hatar ögonblicket när man är på s...

Kategori: Allmänt

mms_img-11842711 (MMS)

PSYYYK!! Hatar ögonblicket när man är på station och märker att mp3n blev hemma.. Det hände just mig. Sitter nu på bussen och surar och lyssnar inte på nått annat än motorljud. Ibland gör små saker livet så mycket värre... :S Om några timmar så är jag iallafall i Ljusdal igen. Det är tiden på station i Bollnäs som gör att resan blir så lång, får ju vänta på tåget där i närmre en timme! Men hoppas på att veckan blir bra iallafall, och att provet på tisdag går bra. Annars blir jag arg, för jag vill ha bra betyg i engelska. Appropå det så var det inte bara mp3n som blev hemma, grammatik-boken med. Vi får låtsas att jag klarar mig utan den den här veckan.. ( jag vet att jag är något av en slashas ibland, men sånt får man leva med). Huvudsaken är iallafall att jag har ont i magen. Skoja, det är ingen huvudsak. Men det är fakta! Åt ju hos farmor och farfar,, och där äter man gosse! Där äter man så de står heliga till. Därav maaaaagont. Bussinlägg ÄR ointressant, det är så det ska va. Ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här: