hejelsa.blogg.se

Nu har man kört epa igen då

Kategori: Allmänt

Kom precis in från en tur med Jakob och hans epa! Nu körde jag riktigt i trafik å! Runt typ hel Ljusdal kan man väl säga. Inte inne i köpingen, men runt. Det är så sjukt kul å köra! Måste komma ihåg att tvinga ut pappa och bilen i helgen :) 

Såhär körde jag:


Var lite vilse där borta vid Kolsvedja ett tag, men vi hitta tillbaka :)

Just nu sitter jag och myser som nå annat! Med filt, mystofflor, iskaffe och kusiner i skype! Imorrn kommer äntligen Cecilia tillbaka. Jag tycker så synd om stackarn å va sjuk hela tin.. Men Imorrn får jag nog iallafall träffa henne igen :) Ikväll vill jag nog bara ta det lugnt. Har gjort så mycke de senaste dagarna, och ska väg till hudik imorrn. Så känns som att jag behöver en lugn och skapligt tidig kväll :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: