hejelsa.blogg.se

Jag ser att du ler, och jag tror att du tvivlar

Kategori: Allmänt

Det är så roligt med fotboll! Man glömmer nästan bort det när man inte spelat på länge.
Men nu är jag iallafall hemma från årets (för mig) första träning. Är så glad att jag kommer hinna vara med på iallafall 1 pass i veckan, så jag itne är helt bortkommen när säsongen sätter igång.
Träningen idag var alldeles lagom för en sån som mej, otränad och osund. (Har kommit på att osund är ett ord som beskriver mig ganska på pricken de senaste månaderna). Är otroligt peppad på att träna och komma i form nu, fast förvänta er inte för mycke, för det osunda ätandet kommer nog antagligen inte upphöra på ett braaa tag, om nånsin ;)

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen, äta och packa. Sen drar jag mig tillbaka till Ljusdal. 
Ska försöka fixa med videor och bilder ikväll så jag kan lägga upp ett stort fett "Show-inlägg" med massa bilder och videor från lördagskvällen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: