hejelsa.blogg.se

I'm trying to move on. But i'm already gone.

Kategori: Allmänt

Kvällen har varit till glädje för hela folket. Iallafall för mig och Cissi.
Vi har haft en lugn kväll på rummet för oss själva. Skönt att utesluta omvärlden ibland faktiskt. Cissi blev tvärsjuk så jag bädda ner henne i min säng med 2 täcken och 2 filtar. Frös om fötterna gjorde hon också så jag drog på na 2 par sockar med. Sen mådde hon hela kvällen vettni! 

Så här har vi suttit bänkad ikväll. Med massa filtar å täcken, skypat med massa roligt folk, och ätit choklad och druckit läsk. En alldeles perfekt lagom onsdagskväll. Nu är jag tröttare än tröttast, ska ta och borsta tänderna och sedan bädda ner mig som aldrig förr. Jag kommer ha det så mysigt :)
TODAY'S OUTFÄÄÄÄT:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: