hejelsa.blogg.se

I-landsproblem till 1000

Kategori: Allmänt

Bara för att jag tycker att det är coolt att mitt och Petrus medley har fått över 100 visningar så länkar jag till inlägget med videon HÄÄÄÄR

Jag är trött. Jag är för trött för att handla, och snart blir jag för hungrig för att inte äta. Antar att jag är tvungen att handla snart. Fy va drygt! Det är kallt ute. Och långt till ICA, säger vi..
...Ju mer jag tänker på det ju mer borde jag verkligen gå och handla. Och ju mer jag tänker på det ju trökigare känns det! Fast helst skulle jag villa sova.. Men då kommer jag inte vakna förns det är försent, och jag måste ju ha mat idag.. och frukost imorrn.. hur ska vi lösa detta?!

....Tror jag är ganska tvungen att handla.. MEN JAG HAR VERKLIGEN INGEN LUST! 
Skulle va skönt att ha det gjort dock.. Tror jag ska gå och handla snart! Eller? Låter ju riiiktigt trökigt. Men handlar jag nu... så kan jag ta en kopp iskaffe när jag kommer tillbaks!

Jag har svåra problem.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: