hejelsa.blogg.se

I died at church.

Kategori: Allmänt

Kom precis hem. Var och sjöng på möte med pappa och Petrus, men åkte mitt i mötet eftersom att jag blev skityr. Kände redan innan vi åkte att jag inte var på topp, huvudvärk hade jag mest då, men undertiden vi sjöng blev jag yrare och yrare så jag och Petrus bestämde oss för att åka hem till farmor och kolla blodtrycket. Och vi insåg vad problemet var. Jag har egentligen jättelågt blodtryck, och har vant mig vid det. Men nu så hade jag nästan normalt! Så vi kom fram till att min kropp är ovan att ha bra blodtryck.. och därmed extreeeem yrsel. Haha.
Men nu är jag iallafall hemma i tryggt förvar. Ska snart kliva ur jeansen och skjortan (trots att jag är så cool i den) och krypa ner i zipperallen och ha en riktig chillkväll med mitt yra huve. Blir la mys de! Lite iallafall.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: