hejelsa.blogg.se

Dressed for success!

Kategori: Allmänt

Det skulle va lite kul att lägga ut en bild på hur jag ser ut nu.. men det vill jag inte det är lite väl, och mamma skulle bli arg.. :P Men man kan säga att jag har koll på modet iallafall! Man ska väl visa mycke hud nuförtiden, eller?
Jag har iallafall på mig ett förkläde och ett par leggins med ett hål på säkert 20cm i diameter på låret, och ett nästan lika stort hål på ena skinkan. Så går jag klädd ikväll! Och underkläder förstås. Dock komplicerar jag nakenheten med världens mysigaste lurvsockar!

Håret har jag satt upp på ett ytterst konstigt vis med hopp om att få lockar imorrn. Hur det går får vi se de. Nu ska jag... nörda nått. Kött.
2008 - Heeeeey fjortizzz

Kommentarer

  • Sanna säger:

    Tror du menar "kompenserar"? Haha :)

    2012-01-14 | 23:28:10

Kommentera inlägget här: