hejelsa.blogg.se

blogg.se blev mitt nya hem

Kategori: Allmänt

Hejsan! Vad trevligt att du hittade hit :) Jag har som sagt tröttnat på Devote och känner att jag behöver nått nytt. Så jag har funderat länge på vad jag ska byta till för bloggsida, som ni ser så blev det blogg.se. Helt ärligt så har jag nog alltid vetat att det skulle bli blogg.se tillslut. Känner mig hemma här, där jag har varit förr.. Man har ju med sig lite kunskaper om stilmallarna och sånt från förut. Sånt fatta jag ingenting med på Devote, därav dåligt med förändringar.

Men nu är jag iallafall här! Och här tänker jag stanna tills vidare! Förhoppningsvis läääänge.

Jag är nog ganska klar med designen och allt ändå, fast jag kommer säkert göra lite småändringar nu och då. Jag vill t.ex lägga in nån färg lite här och där, känns extremt svartvitt nu! Men känns lite vintrigt de årå.. Kan lika gärna va vitt här när det ändå inte är vitt ute. Haha.

Men nu ska jag ta och lägga mig. Mer om nyårsfirande och övriga livet får ni höra imorrn. Men jag önskar er alla ett gott nytt år! Det ska iallafall jag ha :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: