hejelsa.blogg.se

Back to reality

Kategori: Allmänt

Vaken igen. Har ställt klockan båda dagarna den här här helgen.. Först igår för att jag skulle väg till Söderhamn då, klev upp halv 9. Och nu idag för att jag ska väg och träna halv 1. Känns som att det borde va bäst för mig att ta relativt tidiga kvällar den här veckan med, vi har faktiskt blivit ganska duktig på det nu på slutet! Inte många kväller vi varit uppe senare än 12 faktiskt :)

Kvällen fortsatte ju igår efter Café Oxen. Börja med att äta på max, hade det übertrevligt där med massa goa vänner! Sen svängde vi in på House Party och rocka loss i 2 timmar innan vi åkte hem och sov som små barn! Hela kvällen blev idealet på en perfekt Lördagkväll, och med det i bagaget (en grym helg) så blir det genast lite lättare att börja en ny skolvecka igen.
Det enda jag är arg på just nu är att man får sitta på station så gryyyymt länge innan tåget kommer, och att jag ligger 3000 sidor efter i matten. Fixar de imorrn, eller nå. Vi kötthörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: