hejelsa.blogg.se

And I still haven't found what i'm looking for

Kategori: Allmänt

Godmorgon kompisar!

Lördag idag, och sen blire söndag, och då åker man tillbaks till Ljusdal igen. Helgerna går snabbare än snabbast, man får bara 1 hel dag hemma. Jag tror bestämt att jag föredrar lov. Helt klart.
Appropå lov så är det ju faktist bara 6 veckor kvar till sportlovet! Eller 5 kanske, eller nå sånt. Det jag vet helt säkert är att jag längtar dit.

Idag blire väl hemmachill tänker ja. Inte nått jag säger emot! Men ikväll drar jag väg till skridskoplan, troligtvis med skor eftersom att jag och syrran delar skriller, hon lär väl ha dom tänker ja (dock kan jag inte åka i dom, dom är så kort så jag tappar balansen, korta fötter ska man inte ha.
Fast jag har faktiskt lust att åka.. Lust att träna överhuvudtaget! Jag skulle villa ta mej nån mils springrunda (inte en chans att jag orkar det nuförtin) men det är ju så kallt å halt ute, så de går ju inte :S



Kom just på att jag har en kexchoklad i väskan.. kanske bra kompliment mot att träna? Oja.

Kommentarer

  • Jocke säger:

    Är det min kexchoklad kanske? :D

    2012-01-28 | 16:32:41
  • Elsa säger:

    Yes it is! Men nu är den borta... :)

    2012-01-28 | 17:08:32
    Bloggadress: http://hejelsa.devote.se

Kommentera inlägget här: