hejelsa.blogg.se

A short summery of the last 42 hours.

Kategori: Allmänt

Hujedamej vad dålig jag har varit på att blogga dom senaste dagarna. Och det syns direkt på statistiken när man bloggar lite.. Varför får man fler läsare om man uppdaterar mer? Borde dom inte tröttna på text om man uppdaterar flera gånger om dan?

Aja, dom 2 senaste dagarna har varit lite hipp som happ, har gjort alldeles för mycke så det har knappt blivit nå data alls. Men lite ska man väl leva? Jag har iallafall haft svinkul! :D 
Måndagen har jag ju redan berättat om, drog ju till Hudik efter skolan så då blev de inge data. Och sen igår drog jag ju till Gävle, så då blev det inte heller nå data. Stannade ju sen också (som sagt) i Bollnäs, och därifrån kom vi hem vid 7, sen stack vi till några polare vid 8 och blev där liiite för sent, så ingen bloggning där heller nä.. 
Men nuså sitter jag här! Så nu ska jag passa på och kötta på med lite bloggning!

Idag har jag bestämt mig för att få en massa saker gjort! Ska börja med att fixa med videor och bilder från i Lördags, så det kommer upp på bloggen tillsist. Och sen har vi samhälleprov imorrn, så det ska jag plugga som en liten kronhjort till (eller en ganska stor kronhjort). Och sen är jag fortfarande lika långt efter i matten.. T.o.m ännu längre efter nu eftersom dom hade en lektion igår utan mig, och jag är nog tvungen att jobba en hel del sidor ikväll, annars får väl Larre psyk på mig imorrn. Men samhällen går ändå före, för de är ett proooov. Ett köttigt prov. 


"Why don't you dream as if you only have today
and dream big because you only have
today to catch the present
and tomorrow to catch the future
so please my friend
dream as big as you can"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: