hejelsa.blogg.se

you should've thought twice

Kategori: Allmänt

Avslutade denna dag med att jag och Tove köpte en pizza. Jättebra slut på dagen enligt mig! Jättegod pizza också :)

Imorgon blir det en tripp in till Hudik på shoppingrunda med några härliga vänner, äta på pizzeria tänker vi också göra! Då blir de nog nå annat än pizza för mig, pizza 2 dagar i sträck brukar inte vara så populärt för min mage. Vet att jag shoppa massa i lördags, men det är alltid trevligt att gå runt på stan ändå, särskilt med trevligt umgänge. Också har fått i uppgift att kolla efter ett halsband som Tove vill ha, och till mig själv tänker jag också ha ögonen öppna för smycken, ringar som huvudobjekt. Jag tycker om ringar, och jag tycker om att Gina alltid har så lagomt stora ringar, så där ska jag kolla :)
Sen på kvällen så får vi se vad som händer. 

Nä nu har jag faktiskt en del att göra innan jag kan lägga mig. Först ska jag ta en varm och skön dusch, sen ska jag lägga mig i min varma sköna säng och göra klart engelskaläxan till imorrn. Och vara snäll mot resten av klassen och lägga in glosläxan till torsdan på glosboken. Har nämnligen varit asschysst och delat med mig av min "kurs" på glosboken till mina klasskompisar, så dom kan göra alla övningar jag skapar. Jag vet, jag är så snäll så :)

Jag kan inte låta bli att stendigga min design, tycker de blev asmysigt. Vårkänslor ju!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: