hejelsa.blogg.se

We know it's never simple, never easy

Kategori: Allmänt

De är i sånt väder som det har varit idag man ska va ute! Ute på sjön, eller i fjällen, eller vad som helst. Istället sitter man och pluggar inne i en skola.. hoppas det är sånt  väder på sportlovet! Då skulle jag bli lycklig :) Och då, Julia, då måste vi åka skidor!

Appropå skidor så ska vi åka det på gympan imorrn. Fyy vad roligt! :D Kruxet är att min förskylning bara går neråt.. Börjar nästan känna att jag blir varmare och varmare också.. Hoppas det inte blir nån riktig sjuka med det här. Jag måste va frisk i helgen. Jag tänker inte missa praise i Gävle, och jag vägrar va slut. Jag vill va pigg. Så ju mer jag tänker på det borde jag skippa skidorna. Känns som att det är det som kommer få min sjuka att bryta ut riktigt isåfall, om det inte bryter ut ändå. Men att va ute och spurta på ett par skidor gör nog inte det hela bättre.. Men det är ju så sjukt kul å..

.. Vi får se hur det blir, ska diskutera med mamsen! Vad det blir just nu är iallafall lite mat, hungrar ihjälis :)

(myser i världens mysigaste kofta idag)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: